torstai 23. heinäkuuta 2015

Brow POW

Olen aina pitänyt kulmakarvoja todella tärkeänä osana ulkonäköä ja kasvoja. Olen joskus ollut myös niinkin ankara ja sanonut, etten luota ihmisiin joilla on huonot kulmakarvat. :D 
Mutta minulla on teoria siihen! 
Jos olet saanut upouuden kissanpennun, ja joudut viikonloppuna reissaamaan ja jättämään kissanpentu hoitoon. Sinulla on vaihtoehtona 2 tuntematonta ihmistä, toinen joka näyttää Rölliltä (ei siinä että Röllissä olisi muuta vikaa, kun että ei ole ehtinyt käydä hetkeen kampaajalla ja pinsetit on hukkunut unelmien mukaan) ja toinen joka näyttää Beyoncelta, kumman valitset? 
Kenelläkään meistä ei varmasti kuitenkaan ole täydellisen symmetrisiä kulmakarvoja luonnostaan, joten joudutaan turvautumaan kosmetiikkaan! 
Kerron lyhyesti miten itse hoidan omat kulmakarvani. Muotoilen kulmat n. kerran viikossa, Enemmänkin nypin hajakarvat pois, jotta kulmat pysyisivät muodossan, paitsi alakuvassa olen kasvattanut ihan teitä varten! ;) Värjään niitä n. 4-5 viikon välein ruskealla värillä vaikka olen vaalea, sillä itse tykkään intensiivisistä kulmakarvoista.
Kaikkihan me pyritään siihen tuttuun siipi-muotoon, kulmakarvojen paksuus kuitenkin riippuu ihan kasvojenmuodoista. Itse koen että jos kasvot ovat kapeammat, kulmakarvojen olisi hyvä olla paksummat ja toistepäin. 
Minulla on ovaalit kasvot, joten viihdyn sekä paksummissa, että ohkaisemmissa kulmakarvoissa. Myös kampaajalla on helppoa fiksata kulmakarvoja esimerkiksi värjäyksen yhteydessä! Kuvissa näette kulmakarvat ennen muotoilua ja värjäystä ja jälkeen.







Viimeisenä haluaisin hehkuttaa 2:sta kulmakarvatuotteesta, mistä olen itse ollut hyvinhyvin tyytyväinen! Anastasia Beverly Hills brow pomade (tummanruskea sävy) ja Lancomen Brow Expert kulmakarvageeli. 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti